"Každá stavba ovlivňuje charakter místa, kde vznikne. V projektech proto klademe důraz na kvalitní architekturu i provedení tak, aby na naší práci mohly být hrdé i budoucí generace."

Tomáš Vavřík, zakladatel DOMOPLANu

"Každá stavba ovlivňuje charakter místa, kde vznikne. V projektech proto klademe důraz na kvalitní architekturu i provedení tak, aby na naší práci mohly být hrdé i budoucí generace."

Tomáš Vavřík, zakladatel DOMOPLANu

9 let

zkušenost na realitním trhu

460 mil. Kč

finanční obrat projektů

86

postavených domovů

Jak pracujeme?

S kterými architekty spolupracujeme

Dáváme prostor zkušeným architektům, kteří v našich projektech zanechávají svůj rukopis. Díky tomu u nás vždy získáte nemovitost s osobitým charakterem a trvalou hodnotou.

Dlouhodobě rozvíjíme spolupráci s těmito architektonickými studii:

Atelier RAW

Kancelář založili v roce 1990 Tomáš Rusín a Ivan Wahla a v současné době zajišťuje komplexní projektové služby od přípravy návrhů po autorské dozory a inženýrskou činnost. Má za sebou práci na velkých urbanistických celcích, realizaci řady budov i interiérů.

Colllab studio

Progresivní skupina architektů, které dohromady spojuje působení na Fakultě architektury v Brně. Studio chápou jako platformu pro týmovou práci, laboratoř přesahující pouhé projektování.

Kuba & Pilař architekti

Studio fungující od roku 1996 má za sebou významné realizace po celém Česku, za něž získalo řadu ocenění (mj. Grand Prix architektů 2009 za budovy Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice).

Zdeněk Fránek architect & associates

Významný český architekt, držitel ocenění Architekt roku 2018, pedagog a průkopník české architektury. Zaujal řadou originálních projektů, např. Stezkou v oblacích ve středisku Dolní Morava či modlitebnou Církve bratrské v Litomyšli.

Na co klademe největší důraz

Měníme svět kolem nás investicemi do nemovitostí nejvyšší kvality. Stavíme na originální architektuře, která respektuje své okolí i životní prostředí. Dobře si uvědomujeme, že kvalitní architektura slouží svému účelu po několik generací. Proto se zaměřujeme na projekty, které ani po letech neztrácejí svou hodnotu.

Naše filozofie

  • Kvalita a spolehlivost
  • Originální osobité řešení
  • Individuální přístup
  • Respekt k životnímu prostředí
  • Respekt k architektonickým hodnotám

Prodej & servis | nejčastější otázky

Realizované nemovitosti si necháváme a staráme se o jejich další rozvoj. V souvislosti s ním nabízíme řadu navazujících služeb. Vždy platí, že vaše zájmy a potřeby jsou na prvním místě a doporučujeme jen taková řešení, která bychom sami volili v osobním případě.

Prodej a nákup nemovitostí
  • Zajišťujete prodej dokončených nemovitostí, nebo jej přenecháváte někomu jinému?

    Náš přístup je jedinečný v tom, že naše nemovitosti po dokončení neprodáváme, ale dál se staráme o veškeré následné služby a údržbu. Zajišťujeme tedy i prodej bytů či apartmánů, máme vlastní finanční centrum i servisní společnost.

  • Jaké finanční služby poskytujete?

    Společnost DOMOPLAN má vlastní realitní a finanční centrum, které kromě standardních realitních služeb spojených s nákupem nemovitosti poskytuje také ucelenou a nezávislou nabídku všech dostupných hypotečních a úvěrových produktů na trhu. Naši poradci jsou zcela nezávislí na konkrétních finančních institucích. To nám umožňuje najít optimální alternativu financování podle vašich potřeb využít také již dříve sjednané produkty.

    V případě zájmu o finanční poradenství se vám bude plně věnovat osobní makléř. Vaše zájmy jsou při hledání vhodných řešení či finančních produktů vždy na prvním místě.

    S čím vám naši makléři pomohou?

    • s prodejem a nákupem nemovitosti
    • se zprostředkováním hypotéky, úvěru, pojištění či stavebního spoření
    • s návrhnem optimální struktury financování
    • s právním a pojišťovacím servisem

    Kde najdu kontakt na svého makléře?

    Veškeré kontakty na makléře, který pro vás zajistí nákup nemovitosti a kompletní finanční a právní servis, najdete u konkrétního projektu.

    Našimi finančními partnery jsou

    Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Banl, UniCredit Bank, mBank, Volksbank, Hypoteční banka, Landesbank Baden-Württemberg, Sberbank, Equa bank, Allianz, AXA, Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, triglav, UNIQUA pojišťovna

  • Lze si majetek chránit formou pojištění?

    Ano, v našem klientském centru vám kromě úvěrového a hypotečního poradenství zajistíme také pojištění pro ochranu majetku, pojištění hypotéky a neschopnosti splácet včetně pojištění související s nákupem nemovitosti. Získáte tak kompletní servis všech pojištění, která banky vyžadují.

Kondominium servis
  • Čím je specifické kondominiová forma vlastnictví? Co z ní dělá zajímavou investiční příležitost?

    U našich nemovitostí upřednostňujeme vlastnictví a správu formou kondominia. To zjednodušeně znamená, že prostředky, ktreré vlastníci nemovitostí v bytovém či apartmánovém domě shromáždí ve fondu údržby, jsou využity k dalšímu investování. Podmínkou je samozřejmě, že všichni obyvatelé mají přehled o peněžních prostředcích, které se ve fondu nacházejí.

    Díky tomuto efektivnímu hospodaření se společnými financemi mají investice do našich nemovitostí vysoké tržní zhodnocení. Návratnost investice je do 12 let, výnos více jak 8% p.a.

  • Jaké služby pro své apartmánové projekty DOMOPLAN zajišťuje?

    Pokud se rozhodnete vaši nemovitost dále pronajímat, postaráme se o všechny potřebné kroky tak, abyste s pronájmem měli co nejméně starostí. Standardem je zajištění rezervačního systému na našich webových stránkách, zajištění klíčů pro nájemce, úklid prostor a základní servis a údržba.

Záruční servis
  • Jaká je záruční doba na nemovitost a její příslušenství?

    Většinou se jedná o zákonnou dvouletou záruku na bytovou jednotku. V případě zařizovacích předmětů pak platí záruční doba uvedená v záručním listě.

  • Jak a kdy provést reklamaci? Kdo ji uplatní?

    Reklamace se provádí písemně, a to neprodleně po zjištění závady. Postup při reklamaci je přesně dán v reklamačním řádu, který obdržíte u svého osobního makléře. Všechny kroky jsou prováděny podle platných zákonů.

    Obecně platí, že závady způsobené vadným materiálem nebo nevyhovující stavební technologií odstraníme na naše náklady. Další závady vzniklé následným bydlením či užíváním bytu/domu již nejsou součástí záruky. Záruka se rovněž nevztahuje na vady vzniklé v důsledku prací prováděných v době platnosti záruky pracovníky nepověřenými naší společností.

    Reklamaci uplatňuje majitel bytu či domu. Pokud se jedná o reklamace závad ve společných prostorách, uplatňuje ji správce objektu nebo zástupci společenství vlastníků.

  • Jak se řeší reklamace uvnitř společenství vlastníků?

    Vždy záleží na konkrétní smlouvě mezi správcem domu a společenstvím vlastníků. Většinou ale platí, že vady ve společných prostorech řeší správce objektu. To ale neznamená, že reklamaci nemůže uplatnit zástupce společenství vlastníků či sám vlastník bytové jednotky. Do reklamace nespadají záležitosti spojené s údržbou objektu, jako je např. výměna světel, úprava topných režimů apod., které má zajišťovat právě správce domu.

Jsme tu pro vás

Specialisté z našeho týmu vás provedou všemi kroky výběru i koupě nemovitosti a rádi vysvětlí všechny služby, které DOMOPLAN nabízí.

Tomáš Vavřík

CEO

Marta Andó

Sales Manager

Eva Zejdová

Back Office