"Každá stavba ovlivňuje charakter místa, kde vznikne. V projektech proto klademe důraz na kvalitní architekturu i provedení tak, aby na naší práci mohly být hrdé i budoucí generace."

Tomáš Vavřík, zakladatel DOMOPLANu

"Každá stavba ovlivňuje charakter místa, kde vznikne. V projektech proto klademe důraz na kvalitní architekturu i provedení tak, aby na naší práci mohly být hrdé i budoucí generace."

Tomáš Vavřík, zakladatel DOMOPLANu

9 let

zkušenost na realitním trhu

460 mil. Kč

finanční obrat projektů

86

postavených domovů

Jak pracujeme?

S kterými architekty spolupracujeme

Dáváme prostor zkušeným architektům, kteří v našich projektech zanechávají svůj rukopis. Díky tomu u nás vždy získáte nemovitost s osobitým charakterem a trvalou hodnotou.

Dlouhodobě rozvíjíme spolupráci s těmito architektonickými studii:

Atelier RAW

Kancelář založili v roce 1990 Tomáš Rusín a Ivan Wahla a v současné době zajišťuje komplexní projektové služby od přípravy návrhů po autorské dozory a inženýrskou činnost. Má za sebou práci na velkých urbanistických celcích, realizaci řady budov i interiérů.

Colllab studio

Progresivní skupina architektů, které dohromady spojuje působení na Fakultě architektury v Brně. Studio chápou jako platformu pro týmovou práci, laboratoř přesahující pouhé projektování.

Kuba & Pilař architekti

Studio fungující od roku 1996 má za sebou významné realizace po celém Česku, za něž získalo řadu ocenění (mj. Grand Prix architektů 2009 za budovy Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice).

Zdeněk Fránek architect & associates

Významný český architekt, držitel ocenění Architekt roku 2018, pedagog a průkopník české architektury. Zaujal řadou originálních projektů, např. Stezkou v oblacích ve středisku Dolní Morava či modlitebnou Církve bratrské v Litomyšli.

Na co klademe největší důraz

Měníme svět kolem nás investicemi do nemovitostí nejvyšší kvality. Stavíme na originální architektuře, která respektuje své okolí i životní prostředí. Dobře si uvědomujeme, že kvalitní architektura slouží svému účelu po několik generací. Proto se zaměřujeme na projekty, které ani po letech neztrácejí svou hodnotu.

Naše filozofie

  • Kvalita a spolehlivost
  • Originální osobité řešení
  • Individuální přístup
  • Respekt k životnímu prostředí
  • Respekt k architektonickým hodnotám

Prodej & servis | nejčastější otázky

Realizované nemovitosti si necháváme a staráme se o jejich další rozvoj. V souvislosti s ním nabízíme řadu navazujících služeb. Vždy platí, že vaše zájmy a potřeby jsou na prvním místě a doporučujeme jen taková řešení, která bychom sami volili v osobním případě.

Prodej nemovitosti
  • Proč je nákup nového bytu do osobního vlastnictví výhodný?

    Nákup nového bytu do osobního vlastnictví vám přináší kromě jiných výhod zejména velkou svobodu, jak s nemovitostí naložit – zvolit si design interiéru, využít ji pro sebe, či k pronájmu. V souvislosti s deregulací nájemného a rostoucími cenami nájmů, je nákup nemovitosti tou nejzajímavější investicí na současném finančním trhu. Úroky zaplacené hypoteční bance je navíc možné odečíst v rámci daňového přiznání.

  • Je lepší koupit nemovitost na začátku projektu nebo až po jeho dokončení?

    Na začátku projektu mají nemovitosti většinou nižší zaváděcí cenu, proto zákazníci tuto možnost upřednostňují. Můžete si navíc zažádat o klientské změny - -zařídit si byt podle sebe a ovlivnit jeho vzhled. Naopak po dokončení projektu si celý byt projdete, prohlédnete a máte ho okamžitě k dispozici. Záleží tedy pouze na vás.

  • Mohu do budoucna počítat se zhodnocením investice?

    Investic do nemovitostí, které se nacházejí ve strategicky významné lokalitě s dobrou dopravní dostupností, uvnitř plně pokryté městské infrastruktury se vždy vyplatí. Zárukou kvality nemovitostí od společnosti DOMOPLAN jsou nejen zkušení architekti, ale také pečlivý výběr lokalit a důraz na kvalitní řemeslné zpracování až do nejmenších detailů.

  • Mohou cizinci koupit nemovitosti v ČR u společnosti DOMOPLAN?

    Občané členských států EU i třetích zemí mohou v ČR nabývat i převádět nemovitosti bez omezení. Nemusí předkládat průkaz EU ani dokládat trvalý pobyt.

  • Jaké finanční služby poskytujete?

    Společnost DOMOPLAN má vlastní realitní a finanční centrum, které kromě standardních realitních služeb spojených s nákupem nemovitosti poskytuje také ucelenou a nezávislou nabídku všech dostupných hypotečních a úvěrových produktů na trhu. Naši poradci jsou zcela nezávislí na konkrétních finančních institucích. To nám umožňuje najít optimální alternativu financování podle vašich potřeb využít také již dříve sjednané produkty.

    V případě zájmu o finanční poradenství se vám bude plně věnovat osobní makléř. Vaše zájmy jsou při hledání vhodných řešení či finančních produktů vždy na prvním místě.

    S čím vám naši makléři pomohou?

    • s prodejem a nákupem nemovitosti
    • se zprostředkováním hypotéky, úvěru, pojištění či stavebního spoření
    • s návrhnem optimální struktury financování
    • s právním a pojišťovacím servisem

    Kde najdu kontakt na svého makléře?

    Veškeré kontakty na makléře, který pro vás zajistí nákup nemovitosti a kompletní finanční a právní servis, najdete u konkrétního projektu.

    Našimi finančními partnery jsou

    Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Banl, UniCredit Bank, mBank, Volksbank, Hypoteční banka, Landesbank Baden-Württemberg, Sberbank, Equa bank, Allianz, AXA, Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, triglav, UNIQUA pojišťovna

  • Lze si majetek chránit formou pojištění?

    Ano, v našem klientském centru vám kromě úvěrového a hypotečního poradenství zajistíme také pojištění pro ochranu majetku, pojištění hypotéky a neschopnosti splácet včetně pojištění související s nákupem nemovitosti. Získáte tak kompletní servis všech pojištění, která banky vyžadují.

  • Jak postupovat při koupi nemovitosti?

    U každého aktuálního projektu naleznete kontakt na konkrétního makléře, který vás provede celým procesem – od seznámení s projektem přes financování až po předání klíčů od vašeho bytu.

    Detailní popis všech kroků, je u každého aktuální projektu rozepsán v sekci POSTUP PŘI KOUPI.

Úpravy a klientské změny
  • Jaké je standardní vybavení bytu? Mohu zažádat o klientské změny?

    Detailní popis standardního vybavení naleznete konkrétního projektu, vzorky standardního vybavení interiéru si můžete prohlédnout v našem klientském centru na Údolní 11 v Brně. Pokud projekt není dokončen, můžete nám sdělit vaše přání ohledně jeho dispozičního uspořádání či vybavení. Nebo se můžete s makléřem domluvit na prohlídce, jedná-li se již o dokončený projekt.

    Možnosti nadstandardního provedení bytu a rozsah klientských změn vám také rádi představíme v klientském centru. Prosazujeme individuální přístup k našim klientům, proto nabízíme volný výběr ze široké nabídky našich dodavatelů, bez omezení na konkrétní balíčky.

    Veškeré klientské změny, včetně termínů dokončení, jsou pak zaznamenány v Dodatku ke Smlouvě o budoucí smlouvě o převodu vlastnictví jednotky.

  • S kým a jak vyjednám klientskou změnu?

    Klientské změny vyjednáte s vaším osobním makléřem, který se je vámi v kontaktu od samého počátku přes realizaci až do předání nemovitosti. Nejprve budete seznámeni se standardním vybavením a s možnostmi klientských změn včetně termínů, na vás pak bude konečné rozhodnutí o podobě klientských změn. Makléř vám po schůzce vypracuje cenovou kalkulaci, k níž je nutné se vyjádřit do 5 pracovních dnů. Klientské změny se zahrnou do Smlouvy o budoucí smlouvě o převodu vlastnictví jednotky, případně Dodatku o budoucí Smlouvě o převodu vlastnictví jednotky.

  • Pomůžete mi s výběrem kuchyňské linky, vestavné skříně a dalším nábytkem?

    Naše byty nejsou standardně vybaveny kuchyňskou linkou či nábytkem, protože každý klient má možnost má individuální představu o vlastním bydlení. Rádi vám ale s výběrem poradíme a doporučíme vhodné smluvní partnery společnosti DOMOPLAN.

  • Proč si objednat vybavení u partnerů společnosti DOMOPLAN? O které dodavatele se jedná?

    Kromě poradenství s vybavením nemovitostí, které vám může ušetřit spoustu času, získáte jako klient společnosti DOMOPLAN výrazné slevy u našich partnerů. Při výběru našich dodavatelů klademe důraz především na kvalitu jejich produktů, ale také na jejich stabilitu na trhu, servisní služby i další techniky. Makléř vám doporučí vhodné smluvní partnery.

Záruční servis
  • Jaká je záruční doba na nemovitost a její příslušenství?

    Většinou se jedná o zákonnou dvouletou záruku na bytovou jednotku. V případě zařizovacích předmětů pak platí záruční doba uvedená v záručním listě.

  • Jak a kdy provést reklamaci? Kdo ji uplatní?

    Reklamace se provádí písemně, a to neprodleně po zjištění závady. Postup při reklamaci je přesně dán v reklamačním řádu, který obdržíte u svého osobního makléře. Všechny kroky jsou prováděny podle platných zákonů.

    Obecně platí, že závady způsobené vadným materiálem nebo nevyhovující stavební technologií odstraníme na naše náklady. Další závady vzniklé následným bydlením či užíváním bytu/domu již nejsou součástí záruky. Záruka se rovněž nevztahuje na vady vzniklé v důsledku prací prováděných v době platnosti záruky pracovníky nepověřenými naší společností.

    Reklamaci uplatňuje majitel bytu či domu. Pokud se jedná o reklamace závad ve společných prostorách, uplatňuje ji správce objektu nebo zástupci společenství vlastníků.

  • Jak se řeší reklamace uvnitř společenství vlastníků?

    Vždy záleží na konkrétní smlouvě mezi správcem domu a společenstvím vlastníků. Většinou ale platí, že vady ve společných prostorech řeší správce objektu. To ale neznamená, že reklamaci nemůže uplatnit zástupce společenství vlastníků či sám vlastník bytové jednotky. Do reklamace nespadají záležitosti spojené s údržbou objektu, jako je např. výměna světel, úprava topných režimů apod., které má zajišťovat právě správce domu.

Jsme tu pro vás

Specialisté z našeho týmu vás provedou všemi kroky výběru i koupě nemovitosti a rádi vysvětlí všechny služby, které DOMOPLAN nabízí.

Tomáš Vavřík

CEO

Marta Andó

Sales Manager

Eva Zejdová

Back Office